sâmbătă, 7 martie 2015

Ana Birchall - un superaliaj intre nesimtire si tupeu


Moderatoarea emisiunii "Deschide lumea" de sâmbătă după-amiază, de la Realitatea TV, Carmen Constantin, a avut un schimb de replici acide cu deputata PSD Ana Birchall. 
Iată dialogul din platoul Realitatea TV dintre moderatoare și deputată: 
"Nu-mi spuneți că țin discursuri politice"
Ana Birchall: Vă rog eu mult, măcar în ceea ce mă privește, nu mai spuneți că țin discursuri politice. Eu vă pot argumenta dumneavoastră încă cinci ore, în care vă dau exemple concrete de acțiuni sau proiecte concrete, inițiate împreună cu colegii mei și nu sunt discursuri politice, sunt probleme punctuale, ați auzit de legea privind insolvența persoanelor fizice? Ați auzit de ea? Este o lege introdusă de mine anul trecut și este o lege care vrea să ajute oamenii, nu sunt discursuri politice. 
"Victor Ponta, plin de tupeu, prăbușit în sondaje"
Moderatoare: Scopul acestei emisiunii este să transmitem oamenilor, cât de succint putem, lucruri care vin în folosul lor, nu am vorbit de un discurs politic care aparține doar dumneavoastră, am vorbit de discursuri politice care aparțin tuturor politicienilor. Mă uit la clasa politică și văd că și-a revenit foarte repede după votul din 16 noiembrie, a cărei parte pozitivă, dar aproape inexistentă o exprimați dumneavoastă, pentru că premierul Victor Ponta, exponentul clasei politice pe care o conduce și care, în prezent, administrează România, văd un om plin de tupeu, prăbușit în sondaje. 
Ana Birchall: Asta-i părerea dumneavoastră. Prăbușit în sondaje înseamnă judecată de valoare. Vedeți și un om care s-a ținut de cuvânt? 
Dosar diaspora, concluzie subînțeleasă?
Moderatoare: Faptele sunt următoare: vorbim despre Victor Ponta: un plagiat dovedit, un dosar al diasporei cu concluzie subînțeleasă. 
Ana Birchall: Dar știți dumneavoastră?
Moderatoare: Care este concluzia?... Cu o familie suspectată de fraudarea fondurilor europene, cu legi date pentru sine însuși, știți despre ce lege vorbesc. 
Ana Birchall: Așa, dar nu vedeți ce a făcut bun la guvernare? Când PDL-iștii au tăiat 25% din venitul oamenilor și am promis că vom repara această nedreptate, împreună cu reținerile din impozitarea pensiilor, lucrul ăsta nu se vede? 
(...)
Moderatoare: Sunt faptele care contrabalansează expunerea dumneavoastră. Am mințit când v-am făcut enumerarea? 
Ana Birchall: Sunt judecăților dumneavoastră. Până când nu vor fi făcute de o instanță, eu am învățat că nu fac speculații. 
Moderatoare: Am expus lucrurile cum s-au întâmplat. 
(...)
Ana Birchall: Oamenii nu pot fi păcăliți cu ipocrizie. Vă rog să nu-i subestimați pe cei care se uită acum la noi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu