sâmbătă, 7 martie 2015

Lungu Victor Eugen Mihai -șasă cai (frumoși) - Mai bine șaormar decît cârnățar-ziarist fără har


EL , IL MAGNIFICO (Eu) și Poețimea Sa, Ion Mureșan.
Lungu Victor Eugen Mihai -ȘASĂ cai frumoși , UN PRETINS ZIARIST DIN FAMILGLIA lui pește prăjit se dă lovit în aripioara sa de scrib insipid, incolor și urît mirositor de  ce am scris AICI cu titlul:Crez CĂ CAȚavencii au căcat steagul : "Trafic și consum de droguri lângă casa președintelui Iohannis".
Nu îmi place ca tot felul de neica –nimeni, chiar dacă au statutul de ziariști ratați să mă tragă de mânecă , deci , în continuare confecționăm mănuși din pielea clientului.
@ Lungu Victor Eugen Mihai 
cred că șaormăreasa n-a făcut decât să pună un titlu idiot și atît, fără nici o legătură cu conținutul și ideea materialului pe care l-a preluat. 
1. Nu cred , sunt convinsă că ”șaormăreasă” se vrea a fi ceva cu tentă ofensatoare .Nestimate domn, prepararea șaormei este o îndeletnicire utilă semenilor noștri spre deosebire de textele căznite cu care inundați FB sin zori și până în seară sau de textile preluate ca umplutură de CACAdemia Cațavencu.
2. Crez CĂ CAȚavencii sunt vajnicii scribalăi care s-au adăpat la Hidrantul lui Sorin Ovidiu Vântu și unor astfel de indivizi care ani la rând au mâncat cacat gura nu a apă de trandafiri le miroase. Aceasta e legătura între colectivul fițuicii cu nume inspirat și un material care e scris inspirat, cu umor (spre deosebire de rahaturile cu pretenții de perle ziaristice ce le scrieți cu scremături)
3. Dacă eu în contrapartidă voi alătura epitetul de ”chiloțăreasă” distinsel dumneatale mame sau nefericitei ce vă poartă numele veți considera că am avut intenția de a jigni ? Departe de mine gândul să vă jignesc , chiar și atunci când constat plină de tristețe că sunteți un penibil scârța - scârța pe hârtie, un penibil ziarist ratat , POEȚIMEA (e de comă , de râsu - plânsu)VOASTRĂ....
Sus In jos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu